maandag 10 september 2012

Na 10 dagen Cusco...

Hola chicos y chicas, 

Tijd voor een nieuw bericht, excuses voor de wachttijd!
Na tien dagen Cusco begin ik het hier geweldig naar mijn zin te hebben. We kennen de weg, ontdekken leuke marktjes en plaatsten om te eten, te drinken en te feesten. 
Het voorbije weekend zijn we voor het eerst de bergen ingetrokken op zoek naar Cristo Blanco.
Na enkele momenten van kortademigheid, doodlopende bergpaadjes en pijn in de benen hebben we dan toch de top van de berg bereikt, met als beloning een hoopje lama's en een wondermooi uitzicht.  

Ook van de zotte Peruaanse feestjes (met nadruk op zotte) en hmm... drankjes hebben we dit weekend voor de eerste keer geproefd. Op de bar dansen is hier alles behalve een uitzondering -gelukkig plakt deze een beetje, anders zou 'k er direct gelegen hebben- evenals plakkerige Peruanen (die zeker niet moeten onderdoen voor de plakkerigheid van de bar). 

In het appartement stijgt de gezelligheid met de dag. Steeds meer Belgische en Hollandse chica's nemen hier de kamers in en maken er een tof boeltje van :).

Ik kijk uit naar meer van dit en beloof jullie dat ik in het vervolg iets sneller weer van me laat horen, via deze weg ;)!

Hasta luego, amigos!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten